1) Neem de website serieus

Voor het ene bedrijf is de website een kritische factor, voor de ander meer een visitekaartje. We hoeven u het belang van internet eigenlijk niet uit te leggen. Al uw klanten en prospects zullen op enig moment uw website bezoeken. Onderschat dus zowel de positieve als negatieve impact van de website niet. Bewust hier mee omgaan kost feitelijk niets en geeft alleen maar voordelen.

2) Bepaal wat u wilt

Hoe beter u weet wat u wilt, des te beter resultaat. En u weet natuurlijk zelf het beste wat u wilt, niet een derde partij. Neem even de tijd om u af te vragen wat u nu eigenlijk voor ogen heeft. Waar moet de website aan voldoen en hoe past dit in uw marketing of business? Dit hoeft echt niet een lang proces te zijn. Een of twee A4’tjes werkt vaak veel beter. Natuurlijk ondersteunen we u graag bij dit vraagstuk.

3) Werk met een beproefd CMS

Een moderne website heeft een content management systeem (CMS) waarmee u zelf de hele website kunt beheren. Er zijn veel systemen, met elk verschillende kwaliteiten. Wij adviseren WordPress, het populairste cms ter wereld. Beproefd en bewezen. WordPress is open source. Het gebruik er van is voor iedereen beschikbaar. Dit geeft u de onafhankelijkheid die eigen systemen van leveranciers niet bieden. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over de continuïteit en u zit niet vast aan contracten.

4) Zorg voor de laatste technologie

De ontwikkelingen gaan snel en bezoekers gaan snel mee. Zorg dat de site met alle gangbare browsers en apparaten werkt, en dat op veilige en prettige wijze. Laatste technologie zorgt er voor dat uw site een tijd mee kan, en niet al verouderd is op het moment dat hij live gaat.

Al onze websites zijn responsive en daarmee afgestemd voor optimaal gebruik op elk apparaat, dus ook smartphones en tables. Voor WordPress verschijnen er regelmatig updates waarmee de levensduur van uw website verder geborgd wordt.

5) Kies een gedegen partner

Een website gaat vrijwel altijd over uw business. Dat vraagt om aandacht en dat mag u ook van uw webbouwer verwachten. Kies daarom voor een partij die geinteresseerd is in u, uw bedrijf en uw markt. Voor ons is elk klant uniek. Ongeacht de projectgrootte vinden we dat het beste resultaat gehaald wordt door te luisteren naar uw eisen en wensen, met oog voor uw business. Dat is niet alleen goed voor u, maar uiteindelijk ook voor ons.

6) Ga voor goedkoopst betaalbaar

Als het eindresultaat niet goed is, is de prijs ook niet meer belangrijk. U bent dan altijd te duur uit.

Kwaliteit komt bij ons altijd voorop. We vinden ook dat goede kwaliteit niet de hoofdprijs hoeft te kosten, en willen daarom bewijzen dat we het betaalbaar kunnen maken. Betaalbaar omdat we denken dat het prijsverschil tussen goed en slecht voor elk budget overbrugbaar is.